DARQ Ultimate Edition
DARQ vie sinut matkalle läpi Lloydin unien, jotka muuttuvat nopeasti painajaissilmukoiksi. Pojan päätavoite on herätä, mutta valitettavasti jokainen yritys upottaa hänet syvemmälle alitajunnan ohjaamiin selkouniin. Lloydin on mukauduttava uuteen maailmaan, opittava painovoima uudelleen, pinnistettävä aistejaan ja mieltään ratkaistakseen pulmia ja hiipiäkseen DARQ:n nurkkia vartioivien olentojen ohitse. Kuka selvittää Lloydin unien todellisen merkityksen? Ultimate Editionin mukana tulee: 1) DARQ – peruspeli. 2) The Tower DLC – Lloyd herää unessaan vain löytääkseen itsensä tornista täynnä monia uusia mysteerejä, pulmia ja karmivia otuksia. 3) The Crypt DLC – uusi painajaissilmukka esittelee lisää uusia mekaniikkoja ja pulmia synkkiä yllätyksiä täynnä olevassa kryptassa. 4) Graafinen romaani "Dream Journal". Ladattavan sisällön pelaaminen ei vaadi peruspelin läpäisyä.