Conan Chop Chop
Koe Wrath-a-Thon ja tartu Hyborian sankarit vanginneen ilkeän velho Thoth-Amonin pirulliseen haasteeseen. Murskaa, silvo ja tapa vihollisesi arsenaalilla täynnä hurjia aseita samalla, kun ystäväsi käyvät pahuuden joukkojen kimppuun. Päivitä kylääsi, päivitä taitojasi ja päivitä itseäsi. (Oikeasti, tämä peli tekee sinusta paremman ihmisen.) Conan Chop Chop on Conan-universumin kaikkien aikojen eeppisin ja realistisin tikku-ukkopeli. Löydä riemastuttavan villi maailma täynnä eeppisiä pomotaisteluita, vaarallisia luolastoja ja loputtomasti saalista ja esineitä. VERKKO- JA PAIKALLISMONINPELI Voit lähteä pelastamaan maailmaa yksinkin, mutta kun koet Conan Chop Chopin vauhdikkaan moninpelin, näet, miksi bilepelejä kutsutaan bilepeleiksi. Pelaa jopa neljän pelaajan kesken paikallisesti tai verkossa joko ystävien tai satunnaisten kumppaneiden kanssa ja pelasta maailma varmalta tuholta yhteisvoimin. AINUTLAATUISIA SANKAREITA Haluatko käydä lähitaistelua vai hoidella viholliset kauempaa? Valitse hahmosi monipuolisesta kavalkadista täynnä kuuluisia hyborialaisia sankareita miekkaa kantavasta Conanista jousen hallitsevaan Bêlitiin. Sivalla, ammu tai räjäytä vihollisesi tuusan nuuskaksi. NOSTA HAHMOJESI TASOA Conan Chop Chopissa kaikki, mikä tappaa, myös vahvistaa. Avaa hahmokohtaisia etuja ja kykyjä käyttämällä jokaisella pelikerralla saamaasi kokemusta ja lyö sinut kukistaneet viholliset. Kehitä jokaisen hahmon kykyjä ja löydä heidän ainutlaatuiset erityisominaisuutensa. BILJOONIA ESINEYHDISTELMIÄ Hanki uusia kykyjä edetessäsi kohti maailman syrjäisimpiä kolkkia – löydä mm. maagisia amuletteja, aseita ja panssareita. Kokeile erilaisia esineyhdistelmiä, niin voit löytää ylivoimaisiakin kykyjä sekä täysin uudenlaisia pelitapoja. MAAGISESTI LUOTU MAAILMA Vaiheittain luotavat kartat ja luolastot tarkoittavat, että jokainen Conan Chop Chop -pelikerta on erilainen. Löydä uusilla pelikerroilla uusia kauppoja, haasteita ja aarteita. ARMOTTOMIA POMOTAISTELUITA Testaa taitosi ja voimasi ainutlaatuisissa pomotaisteluissa ja kohtaa mm. Kothin jättiläishiekkamato ja Vanaheimin pakkasjättiläinen. Osa pomoista voi myös vaellella erämaassa vartioiden kultaisia arkkuja, voimakkaita artefakteja ja muita aarteita.