Colt Canyon
Tartu revolveriin ja pelasta kumppanisi tunnelmallisessa rogue-like-pelissä. 2D-pikselitaiteella toteutetussa Colt Canyon ‑räiskinnässä sinun on pelastettava kumppanisi raakojen roistojen kynsistä cowboyna tai jonakin pelin avattavista hahmoista. Nappaa ase ja TNT mukaan ja räiski läpi vaarallisen kanjonin. Kätketyt aarteet, estepulmat ja rei’ittämistä odottava roskasakki odottavat. Matkalla voit pelastaa muita ihmisiä ja kumppanin löytäminen on vasta puolet tehtävästä. Sinun on myös selvittävä takaisin...