Citadelum
Rakenna asutuksesi. Kerää ja jalosta resursseja metsistä ja louhimoista, kasvata eläimiä, viljele vihanneksia, kalasta ja valmista viiniä, jotta väestösi pysyy terveenä ja ruokittuna. Paranna rakennuksiasi ja varmista vesihuolto akveduktien avulla. Toivota asukkaat tervetulleiksi kylääsi käsityöläisinä, maanviljelijöinä, puuseppinä... tai kouluta heitä liittymään legiooniisi eri yksiköissä. Tornit ja muurit suojaavat kylääsi barbaarien hyökkäyksiltä, samalla kun se kasvaa upeaksi kaupungiksi. Laajenna. Tutki maailmankarttaa, vapauta piiritettyjä kyliä ja koe aikakauden edistyksellisimpien armeijoiden voima: legioonan, osallistumalla taktiseen automaattitaisteluun. Kun alue on turvattu, voit perustaa kauppareittejä, tuoda eksoottisia resursseja ja skaalata talouttasi. Lähetä tutkimusmatkailijasi etsimään kokoelmaa mytologisia esineitä, jotka auttavat sinua laajentumisessa ja suorittamaan tehtäviä senaatille. Kunnia. Nouse pantheoniin ja hanki jumalten suosio. Rakenna temppeleitä, tee uhreja, jotta he antavat sinulle lahjoja. Mutta varo, sillä jumalat käyttäytyvät oikukkaasti ja armottomasti; palvoessasi yhtä heistä voit kärsiä toisen vihasta. Vuorovaikutus jumaluuksien kanssa mahdollistaa epälineaarisen, uudelleenpelattavan kertomuksen, joka on täynnä myyttisiä kohtaamisia. Ole valmis yllättymään, kun he laskeutuvat maan päälle ja auttavat sinua, tai vapisemaan pelosta, jos he rankaisevat kansaasi. Kaupunginrakennus, kehittynyt. Citadelum esittelee ainutlaatuisen kolmikerroksisen pelattavuuden, joka perustuu kaupunginrakentamisen ydinmekaniikkaan, strategiseen laajentumiseen ja kaupankäyntiin sekä jumalten rooliin. Löydät erilaisia tehtäviä, esineitä ja haasteita jokaisella läpipelauksella.