Infection Free Zone
"Hullu Virus" on levinnyt ympäri maailmaa suihkukoneiden nopeudella. Tartunnan saaneet ovat erittäin aggressiivisia, nopeita ja vahvoja. Parissa viikossa yhteiskunta romahti. Kaupungit ovat tyhjiä. Ei ole sähköä, vettä eikä ruokaa. Silti on muutamia selviytyjiä... Kirjoita kaupungin tai kylän nimi, lataa kartta ja aloita pelaaminen! OpenStreetMapin reaaliaikaisten tietojen ansiosta voit valita minkä tahansa paikan maailmassa selviytyjillesi. Perusta uusi "Infektiovapaa vyöhyke" mihin tahansa valitsemaasi paikkaan. Perusta suojia ja tuotantolaitoksia. Mukauta olemassa olevia rakennuksia uusiin tarpeisiin. Rakenna uusia maatiloja ja voimaloita. Perusta puolustuksia seinillä, porteilla ja torneilla. Hyödynnä tietosi kaupungista. Mikä on paras paikka puolustautua? Missä olivat ruokakaupat, missä olivat apteekit? Mistä etsisit aseita? Muista, että vanhojen rakennusten tutkiminen on vaarallista; pimeässä saattaa piillä tartunnan saaneita! Joka yö asutustasi saattaa hyökätä suuret tartunnan saaneiden joukot. Torju heidät kaikilla saatavilla työkaluilla – lähitaistelu- ja kaukoaseet, ajoneuvot, seinät ja valo. Tutki rokote tai parannuskeino lopullista voittoa varten, tai nauti vain kokonaan kaupunkien uudelleenrakentamisesta! Vyöhykkeesi ei ole ainoa olemassa oleva. Selviytyjäsi löytävät varmasti muita selviytyjäryhmiä. Jotkut ovat ystävällisiä ja valmiita käymään kauppaa, mutta toiset ovat erittäin vihamielisiä. Taistelua saattaa olla edessä!