Chasm
Tervetuloa Chasm-toimintaseikkailupeliin, jossa toimit alokkaana, joka osallistuu ensimmäiseen tehtäväänsä Guildean valtakunnassa. Jotta voisit todistaa kykysi ritarina, jäljität outoja huhuja, että valtakunnalle elintärkeä kaivos on suljettu. Mutta löydöksesi kaivoksella on pahempi kuin kuvittelitkaan: kyläläisiä on kadonnut syvyyksistä tulleiden yliluonnollisten olentojen kidnappaamina. Kunniasi vaatii mysteerin selvittämistä ja rauhan palauttamista valtakuntaan ja lähdet eeppiselle seikkailulle täynnä kuolettavia taisteluita ovelia vihollisia vastaan, muinaisten hautaholvien ja linnojen tutkimista sekä kaikkialla uusia voimakkaita varusteita. Vaikka tarina kokonaisuudessaan on sama kaikille pelaajille, sankarisi matka on ainutlaatuinen: kukin huone on suunniteltu käsin ja kulissien takana Chasm yhdistää näistä huoneista ainutkertaisen maailmankartan vain sinua varten.