Cave Bad
Lähde uudelle Roguen kaltaiselle seikkailulle, jonka pääosassa on Oratio-kääpiö! Nappaa mukaan hakkusi ja kasoittain pommeja kun suuntaat kohti petollisia tyrmiä tässä 8-bittisessä retroseikkailussa! Pity Pitin maailmaan sijoittuva Cave Bad kertoo kääpiö Orationin aiempaakin tarmokkaammasta tutkimusretkestä, jossa hän tällä kertaa joutuu selättämään demoneja ylhäältä alaspäin suuntautuvassa perspektiivissä. Voittaakseen Oratio tarvitsee kaikkia työkalujaan. Tämä Roguen kaltainen seikkailu yhdistelee genren klassikoista ammennetun inspiraation proseduraalisesti luotujen kenttien kanssa. Näin peli pysyy yllätävänä! Selätä pahiksia lähitaistelussa tai asettele pommisi strategisesti. Ratkaise pulmia, kerää esineitä, osta uusia varusteita ja ylitä omat rajasi saavuttaaksesi entistäkin korkeamman pistesaldon!