Catastronauts
Kokoa kaveriporukka ja liity nopeatempoisen seurapelin arvostettuun avaruuslaivastoon! Kestätkö jatkuvaa, hellittämätöntä katastrofia ja pystytkö pitämään aluksesi koossa siihen asti, että saat tuhottua viholliset? Korjaa järjestelmiä, sammuta tulipaloja, viritä torpedoja, välttele tappavia auringonpurkauksia ja tuhoa ja kloonaa kavereita – sellaista on Catastronautin elämä! Liity tänään! Paikallinen yhteistyöpeli Komenna alusta yksin tai muodosta avaruusaluksen miehistö 2–4 kaverin kanssa. Tiimityö on elintärkeää, jotta selviätte vihollisen tulistuksessa. Täydellinen seurapeli Liity mukaan ja pelaa heti ilman monimutkaisten ohjainsääntöjen opettelua – kuka tahansa voi olla Catastronautti! Mutta kuka tahansa ei selviä avaruuden haasteista...