Before We Leave
Before We Leave on erittäin mukavaan kolkkaan maailmankaikkeudessa sijoittuva kaupungin hallintapeli, jossa tehtävänäsi on löytää kerran kadotettu ja huolehtia uudelleensyntyneestä sivilisaatiosta. Kasvata, kerää ja hallinnoi resursseja, joita asutuskeskustesi menestymiseen tarvitaan ja jaa tuotantosi itseäsi ympäröiville alueilla ja planeetoille heksakartalla. Voit ottaa rennosti, laajentaa kasvavaa yhteisöäsi ja luoda onnellisten planeettojen aurinkokunnan omaan tahtiisi. Kaikki ei välttämättä kuitenkaan mene aina suunnitelmien mukaan vaan joudut myös ajoittain käyttämään älyäsi ja tutkimaan ratkaisuja ongelmiin, joita myös esivanhempasi aikoinaan kohtasivat. OMINAISUUDET Rakenna asetuskeskuksia uudelleen ilmaantuneelle ihmiskunnalle. Löydä ja tutki ympäristöösi piilotettuja muinaisia teknologioita. Hallinnoi resursseja, saastumista ja väestön onnellisuutta, jotta et tee samoja virheitä kuin esivanhempasi. Käy kauppaa asutuskeskustesi välillä merellä ja avaruudessa kulkevilla kauppareiteillä. Tutki kuutta yksilöllistä biomia, jotka sijoittuvat vaihtelevan muotoisille ja kokoisille saarille. Suojele ihmiskuntaa galaksia vartioivilta muinaisilta olennoilta. TARINA Ihmiskunta on viettänyt sukupolvia maan alla. Auringonpaiste iholla, varpaiden väliin kaivautuva hiekka ja nenänvartta kutittavat kärpäset ovat vain taruja muinaisuudesta. Mutta lopulta ihmiskunta palaa takaisin maan pinnalle täynnä ihmetystä ja ilman mitään tajua siitä, miten kasvattaa mitään – muuta kuin perunoita. Tehtävänäsi on rakentaa kadotettu sivilisaatio uudelleen hankkimalla suojaa, löytämällä muinaisia teknologioita ja johdattamalla uudelleensyntynyt ihmiskunta uusille mantereille ja lopulta uusille planeetoille. Maailmankaikkeus ei ole kuitenkaan täysin turvallinen. Esivanhempiesi muinaiset vartijat vaativat huomiota ja haastavat asutuskeskuksesi – sinun on keksittävä keinot välttää nämä edistymistäsi hidastavat ja rauhaasi häiritsevät olennot. Pelissä ei ole aseita eikä siinä ei taistella resursseista naapureiden kanssa vaan edessäsi on ainoastaan aurinkokunta täynnä mahdollisuuksia.