BATTLESHIP tuo klassikkopelin takaisin uudistettuna ja ikimuistoisena kokemuksena nykyaikaisen, dynaamisen ja interaktiivisen 3D-pelilaudan voimin. Järjestä laivastosi asemiin, iske vastustajasi ruudukkoon ja etsi ja tuhoa vihollislaivat, ennen kuin omasi uppoavat. Nauti tuntemastasi ja rakastamastasi pelistä Classic-pelitilassa tai pelaa taktisemmin upouudessa Clash at Sea! -pelitilassa. Pelaa ystäväsi kanssa paikallisesti tai verkossa tai haasta pelin tekoälyvastustaja.