Back 4 Blood
Back 4 Blood on jännittävä yhteistoiminnallinen FPS-peli kriitikoiden ylistämän Left 4 Dead -pelisarjan tekijöiltä. Olet Riddeniä vastaan käytävän sodan ytimessä. Nämä kuolettavan parasiitin haltuunsa ottamat ihmisisännät ovat muuttuneet kauhistuttaviksi olennoiksi, joiden tavoite on ahmia ihmiskunnan jäänteet. Ihmiskunnan olemassaolon ollessa uhattuna sinun ja ystäviesi vastuulla on alkaa taisteluun vihollista vastaan, tuhota Ridden ja ottaa maailma takaisin haltuun. Yhteistoiminnallinen kampanja Taistele tiesi läpi neljän hengen yhteistoiminnallisen tarinallisen kampanjan, jossa sinun täytyy tehdä yhteistyötä selvitäksesi hengissä jatkuvasti vaikeutuvissa tehtävissä. Pelaa yhdessä kolmen ystäväsi kanssa verkossa tai yksinpelinä ja johda tiimiäsi taistelussa. Valitse kahdeksasta kustomoitavasta Cleanerista, yhdestä immuunista selviytyjästä ja valikoimasta tappavia aseita ja esineitä. Luo strategia jatkuvasti kehittyvää vihollista vastaan, jonka tavoite on sinun täydellinen tuhosi. Kilpailullinen moninpeli Pelaa yhdessä ystäviesi kanssa tai heitä vastaan pelaaja vastaan pelaaja -asetelmassa. Muutu erikoistaitoja omaavaksi Cleaneriksi ja kauhistuttavaksi Riddeniksi. Molemmilla puolilla on omat ainutlaatuiset aseet, kyvyt ja erikoisosaamisensa. Äärimmäinen uudelleenpelattavuus Uusi "rogue-lite" korttisysteemi luo uusia kokemuksia joka kerta, antaen sinulle mahdollisuuden luoda kustomoituja korttipakkoja, arpoa uusia malleja ja ottaa osaa kovempiin taisteluihin. The Game Director mukautuu pelaajan toimiin, luo jännittäviä taisteluita, luo äärimmäistä pelaamisen vaihtelevuutta ja luo kovempia Ridden-armeijoita - mukaan lukien mutatoituneita yli kuusi metriä pitkiä pomotyyppejä.