Arcade Paradise
Tervetuloa Arcade Paradiseen, 90-luvun retroarcade-seikkailupeliin. Saatuaan avaimet perheen pesulaan Ashley päättää vaihtaa alaa ja antaa Grindstonen uniselle kaupungille aihetta innostumiseen! Pysy yksi askel isääsi edellä, hallitse ja sijoita tuloja ja rakenna ikioma Arcade Paradise -pelihallisi! Ryysyistä rikkauksiin… kirjaimellisesti! Ota haltuusi pesula, jonka työ koostuu tylsistä askareista kuten vaatteiden pesemisestä ja roskien hävittämisestä, ja muuta se menestyväksi arcadeluolaksi, jossa kylän parhaat pelit keräävät kaikki rahat! Syötä kolikko Yli 35 arcadepeliä, jotka kaikki sisältävät oman pelattavuutensa, tarinansa, tehtävänsä ja asetettavat ennätyspisteet! Inspiraationa on toiminut kolme pelaamisen vuosikymmentä aikaisista vektoripeleistä aina 32-bittiseen aikaan saakka. Täältä tulee uusi haastaja Syötä toinen kolikko ja pelaa kaverin kanssa useissa yhteistyö- ja kilpailupeleissä paikallisesti jopa 4 pelaajan kanssa. Kerää ennätyspisteet Todista taitosi kaikissa peleissä, lisää nimikirjaimesi, tee suosikkiarcadepelistäsi entistä suositumpi ja lähetä pisteesi online-tulostaulukkoon! Kasettikokoelman arvoinen soundtrack Soundtrack tavoittaa menneen aikakauden sydämen aina yksittäisistä peleistä jukeboksiin, ja se on saanut inspiraationsa 90-luvun alun huippumusiikista. Kaikkien aikojen peliaikakausi Tervehdys, 90-luku. Jos voisit haistaa tämän pelin, se tuoksuisi muistoillesi. Kaikki aina arcadepelien ulkonäöstä ja tuntumasta uusimman PC:n käyttämiseen ällistyttävällä modeemiyhteydellä on luotu rakkaudella. Gerald Rivieralla Doug Cockle (kuuluisa Victor Vranin ja The Witcher -sarjan äänistä) toimii Ashleyn nuhtelevana isänä. Hän on Rivieralla eikä hänellä ole aikaa vahtia King Wash -pesulaa itse, joten saat lukuisia puheluita Geraldilta, kun hän jakaa viisaita sanojaan ja muistuttaa toistuvasti vessan korjaamisesta.