Amnesia: The Bunker
HALLOWEEN-PÄIVITYS Tämä erityinen päivitys tuo mukanaan joukon UUSIA OMINAISUUKSIA Amnesia: The Bunker -peliin, jotka uudistavat peliä todella ja lisäävät kauhuja sekä uudelleenpelattavuutta. Huomautus: Useimmat näistä ovat New Game+ -tilan ominaisuuksia ja käytettävissä vain, kun peli on suoritettu ensin millä tahansa vaikeustasolla. Amnesia: The Bunker on ensimmäisen persoonan kauhupeli SOMA- ja Amnesia-pelien tekijöiltä. Joudut yksin autioon ensimmäisen maailmansodan bunkkeriin vain yhden luodin kanssa jätettynä kohtaamaan pimeydessä vaanivat kauhut. Pidä valot päällä hinnalla millä hyvänsä, kestä ja pääse elävänä ulos. Todella intensiivinen kauhukokemus. Jännitys kasvaa Selviytymistapoja on monia. Sinut on ranskalaissotilas Henri Clémentin saappaissa aseistettu revolverilla, äänekkäällä dynamotaskulampulla ja muilla niukoilla tarvikkeilla, joita voit etsiä ja nikkaroida matkan varrella. Satunnaisen luonnin ja ennalta-arvaamattoman käyttäytymisen myötä yksikään pelikerta ei ole samanlainen. Jokaiseen liikkeeseesi ja päästämääsi ääneen reagoiva alituinen uhka jahtaa sinua, joten sinun on kohdattava helvetti sopeuttamalla pelityyliäsi. Jokainen päätös muuttaa tapaa, jolla peli reagoi. Toimilla on seuraamuksia. Pakoon painajaisilta Ratkaise pulmat omalla tavallasi puoliksi avoimessa maailmassa. Sinun on tutkittava ja kokeiltava päästäksesi ulos. Ota selvää, mitä täällä on tekeillä ja mitä muille sotilaille tapahtui? Minne kaikki upseerit ovat menneet? Mikä pirullinen painajainen vaanii tämän helvetillisen paikan takana? Paljasta bunkkerin mysteerit ja opi tuntemaan tämän julman hiekkalaatikon jokainen nurkka kasvattaaksesi selviytymismahdollisuuksiasi.