Agent Intercept
Maailma tarvitsee sinua, agentti! Ota hallintaasi Sceptre, agenttijärjestön uusin huipputekninen muuntuva kulkuneuvo, ja kohtaa rikollisjärjestö CLAW tässä räjähtävässä toiminta-ajopelissä. Väistele vihollistulta, miinoja ja lasersäteitä, kun teet huikeita stuntteja ja räjäytät vihollisesi kappaleiksi Sceptren huipputeknisillä vimpaimilla. Tunne olevasi supervakooja, kun muunnat Sceptren autosta lentokoneeksi ja muiksi menopeleiksi, uppoudut eksoottisiin tapahtumapaikkoihin ja kuuntelet alkuperäistä energistä ääniraitaa! Kun joka kaarteen takana odottaa uusi uhka, tarvitset kaikki keinot CLAW’n kukistamiseen. Agentin työ ei valmistu koskaan. Agent Intercept -peli tarjoaa pitkäkestoista pelattavuutta laajan kampanjansa lisäksi. Suorita sivutehtäviä, avaa kokeita ja todista supervakoojan kykysi maailmanlaajuisilla tulostauluilla!