Trials Fusion
Trials palaa entistä hauskempana! Trials-sarjan hyväksi todistetulle perustalle rakennettu Trials Fusion haastaa pelaajia sekä klassisilla että upouusilla tavoilla. Se yhdistää Trialsin klassista, yksinkertaisen koukuttavaa kisaamista seuraavan sukupolven pelaamisen sosiaalisiin ja visuaalisiin läpimurtoihin. Pelit eivät pääty Trials Fusionissa koskaan, sillä se sisältää ainutlaatuista tasokilpa-ajoa, kaikkialle sijoittuvia kisoja sekä alati laajenevan paikan uudelle sisällölle ja ominaisuuksille. Ota Trials Fusionin epätodellisessa maailmassa mittaa loputtomista tasokilpa-ajon haasteista. Käytä taitojasi ajaessasi läpi esteiden ja ramppien täyttämien ratojen ja yritä saavuttaa uusi rataennätys, joka päihittää parhaimmat Trials-pelaajat ympäri maailman. Pelaa joko yksin uratilassa, ystäviesi kanssa kiihkeässä moninpelitilassa tai maailmanlaajuisissa turnauksissa. Kilpailu on aina läsnä, joten yhdistele hulluja trikkejä ja nouse trials-kuskeista parhaimmaksi! Jos viralliset radat eivät riitä, voit luoda omia ratoja upouutta rataeditoria käyttämällä. Anna mielikuvituksesi luoda hulluimpia ratoja, joissa voit pitää entistä enemmän hauskaa. Pitkäaikainen tuoreiden ominaisuuksien ja sisällön tuki takaa, että Trials jatkaa laajentumistaan ja haastaa pelaajia uusilla ja jännittävillä tavoilla.