Ninjin: Clash of Carrots
Ninjin: Clash of Carrots on animen inspiroima beat ’em up -peli, jossa on valtavasti vaihtelevia vihollisia, paljon mukautettavaa… ja ninjoja! Pelaa useista kentistä koostuvassa sivulle skrollautuvassa maailmassa ja kerää ilkeän Shogun Moe varastamat porkkanat! Porkkanat ovat valuuttaa, jolla voit ostaa corgi-kaupasta uusia varusteita tai hämärästä kaupasta uusia aseita, maskeja ja muita mukautusesineitä. Nappaa kaveri mukaan 2 pelaajan yhteistyöpeliin verkossa tai paikallisesti. Ninjin: Clash of Carrots -pelissä on yli 150 asetta, projektiilia, päivitystä ja muuta, joilla pelaaja voi tehdä kokemuksesta itselleen sopivan. Peli on toiminnallinen jännitysnäytelmä, jossa on uniikki ja mukaansa tempaava juoni, tyylikkäitä ympäristöjä sekä jännittävä ja kiihkeä pelattavuus! Ninjin tarjoaa uniikin selviytymistilan nimeltään ”Oni TV Show”, jossa pelaajat taistelevat loputtomia vihollisaaltoja vastaan harvinaisia palkintoja varten. Myös tämä tila tukee yhteistyötä paikallisesti ja verkossa.