Canada Region Pack
Canada-paketti sisältää aivan uuden seudun, jolla on neljä uutta metsästysaluetta, missä tavataan karibuja, hirviä ja vapiteja. Lisäksi saat metsästää kanadanhanhia hauskana sivumetsästyksenä, ja ei siinä kaikki: sinulle esitellään ihka uusi vaarallinen eläin, harmaakarhu!