Deer Hunter: Reloaded
Deer Hunter on palannut! Deer Hunter: Reloaded on pelihahmon silmien takaa kuvattu simulaattori, joka perustuu maailman parhaaseen metsästyspelisarjaan. Deer Hunter tarjoaa pelaajille autenttisen metsästyskokemuksen, kun he matkaavat eräille Pohjois-Amerikan arvostetuimmista metsästysalueista aina läntisen Texasin tasangoilta Alaskan karuihin maastoihin. Pelaajat pääsevät jäljittämään ja metsästämään erilaista suurriistaa, kuten valkohäntäpeuroja, muuleja ja sitkanpeuroja, paksusarvilampaita ja ohutsarvilampaita, karibuja, kanadanhirviä ja paljon muita. Tavoitteenasi on nostaa hahmosi tasoa ansaitsemalla palkkiobonuksia, mukaan lukien huipputason varusteita, gps-jäljittimiä sekä tuliaseiden muokkausvälineitä, joihin kuuluu lukittuva tähtäysavustin. Kaikki kova työ kannattaa, kun taidot karttuvat haasteita suorittamalla sekä päivittäisissä ja viikoittaisissa tehtävissä eeppisillä opastetuilla metsästysretkillä ”mestarimetsästäjän” tittelin toivossa. Etenevät tasot, joissa on realistiset ympäristöt, aidontuntuiset metsästysskenaariot sekä reagoiva eläinten keinoäly saavat pelaajat tuntemaan olevansa ulkosalla sykettä nostattavassa suurriistajahdissa! Ja jos siinä ei ollut vielä tarpeeksi, pelin jokainen alue sisältää sivujahteina riistalintuja, mukaan lukien eri sorsa- ja hanhilajeja. Olkaa varpaillanne, sillä vaarallisen eläimen kohtaamisen mahdollisuus on aina läsnä jokaisella alueella, kun vastaan voi tulla puumia, susia tai karhuja! Lähde metsälle tänään!