Blood Bowl 2: Legendary Edition on Games Workshopin ylistetyn lautapelin videopelisovitus – amerikkalaisen jalkapallon ja Warhammer-fantasiamaailman taidokas yhdistelmä, koottuna uskomattomaksi vuoropohjaiseksi strategiapeliksi. Pelaa 24 rodulla, joilla kullakin on omat Tähtipelaajansa. Löydä uusi loputon yksinpeliliga ja täysin uusi Haaste-tila. Ensimmäistä kertaa Blood Bowlin historiassa: mausta ottelusi kokoamalla joukkueita eri rotujen pelaajista tai panostamalla kaikkesi pelkistä Tähtipelaajista koostuvaan unelmarivistöön! Lukuisat moninpelilisäykset laajentavat entisestään pelaajien mahdollisuuksia kommunikoida, luoda, organisoida ja mukauttaa omia online-liigojaan ja kilpailujaan. Warhammer Classics Warhammer Classics on kokoelma Warhammer-videopelihistorian suurimmista nimikkeistä viimeisten 30 vuoden ajalta, herätetty henkiin sarjana juhlimaan niiden ikonista perintöä. Klassisen luonteensa vuoksi osa sisällöstä ei välttämättä heijasta tarkasti nykyisiä kuvauksia, loreia tai esitystapaa nykyisissä Warhammer-universumeissa ja -asetuksissa.