Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! Blood Bowl 2 yhdistää Warhammerin ja amerikkalaisen jalkapallon räjähtävään sekoitukseen vuoropohjaista strategiaa, huumoria ja brutaaliutta, jonka pohjana on Games Workshopin kuuluisa lautapeli. Blood Bowl 2:n uusi grafiikkamoottori ja lennokas toteutus seuraavat klassisten Blood Bowl -otteluiden rajuutta. Johda tähtijoukkue Reikland Reavers takaisin maineeseen uudessa yksinpelikampanjassa, jota selostavat hauskat Jim ja Bob. Jokainen ottelu on ainutlaatuinen ja yllätystapahtumat uudistavat kokemusta jatkuvasti! Yksin- ja moninpelitilat ovat monipuolisempia. Verkossa voit pelata jatkuvan maailman tilassa muita vastaan (tai offline-tilassa tietokonetta vastaan), sekä luoda ja hallita joukkueitasi, jotka koostuvat Warhammerin kahdeksasta rodusta – ihmiset, örkit, kääpiöt, skavenit, jalohaltiat, mustahaltiat, kaaos ja bretonnialaiset – keräävät kokemusta ja avaavat uusia taitoja. Verkossa voit järjestää muokattavia mestaruuskisoja ja vaihtaa pelaajiasi luodaksesi unelmajoukkueesi!