10tons Action Puzzle Bundle
Spellspire on jännittävä sanapelin ja toimintaroolipelin yhdistelmä. Tavaa sana valitsemalla kirjaimia ruudukosta ja sana singahtaa taikasauvastasi loitsuna. Mitä pidempi sana, sitä voimakkaampi loitsu! Sparkle Unleashed on huikean hiottu toiminnallinen match-3 -pulmapeli huippusulavalla pelattavuudella!