Ah, Love! Bundle
Uusi kaunis peli rakkaudesta! Tässä pulmapelissä sinun on vaihdettava laattoja hallitaksesi epäsuorasti sydämiä, jotka liikkuvat toisiaan kohti, kunnes seinä estää ne. Auta sydämiä treffeille!