Love & Robots
RoboHero Klassinen sokoban twistillä ja scifi-teemalla! Tieteellinen organisaatio lähettää tekoälyllä kehitetyn robotti-seurantarobotin vasta löydetylle eksoplaneetalle Xeranille, jolla todennäköisesti on erittäin arvokkaita resursseja ihmiskunnalle. Voi, rakkaus! Uusi kaunis peli rakkaudesta! Tässä pulmapelissä sinun täytyy vaihtaa laattoja ohjataksesi epäsuorasti sydämiä, jotka liikkuvat toisiaan kohti, kunnes seinä estää niiden etenemisen. Auta sydämiä treffeille!