Yu-Gi-Oh! Master Duel
Odottamasi digitaalinen ”Yu-Gi-Oh!”-korttipeli on vihdoin täällä! Tämä on paras versio yli 25 vuoden ajan kehitetystä kilpailukorttipelistä! Kaksintaistele korkeimmalla tasolla ympäri maailmaa olevia kaksintaistelijoita vastaan. Valmistaudu: on kaksintaistelun aika! ------------------------------------------------------------------------------ [Tietoja Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL -pelistä] Nyt Yu-Gi-Oh! TCG -peliä voi pelata digitaalisesti missä vain! Nopeatempoiset kaksintaistelut esitetään upean HD-grafiikan ja uuden, dynaamisen ääniraidan säestyksellä. Valmistaudu haastamaan kaksintaistelijoita ympäri maailman! ◇Pelaa kaksintaisteluita millä tahansa tasolla! Täysi Yu-Gi-Oh!-kokemus on tarjolla kaikille taitotasosta riippumatta. Älä huoli, jos olet uusi pelaaja tai et ole kaksintaistellut vähään aikaan, sillä pelin opastus opettaa Yu-Gi-Oh!-keräilykorttipelin perusteet. Sen suoritettuasi saat pakan, jolla pääset aloittamaan matkasi! Tee pakoistasi tehokkaampia keräämällä uusia kortteja, kun etenet pelissä! ◇Kiertävät turnausmuodot Tarjolla vaihtelua, jolla voit koetella kaksintaistelutaitojasi! Pelaajille tarjotaan monenlaisia tapahtumia ja turnauksia. Rakenna erilaisia pakkoja ja kaksintaistele käyttämällä yli 10 000 ainutlaatuista korttia ja turnausten erikoissääntöjä! Valitse turnaus, jossa haluat kaksintaistella, ja tähtää voittoon! ◇Selvitä korttien taustalla oleva tarina Soolotilassa selvität Yu-Gi-Oh!-keräilykorttipelin teeman mukaisia tarinoita. Hio kaksintaistelutaitojasi suorittamalla tarinoita. Suositellaan aloittelijoille, palaaville pelaajille ja niille, jotka perehtyä Yu-Gi-Oh!-keräilykorttipelin maailmaan. ◇Ominaisuudet Yhdistä Yu-Gi-Oh! Neuron -mobiilisovellukseen. Tutustu eri puolilla maailmaa elävien kaksintaistelijoiden pakkoihin ja paranna omaa pakkaasi! Kokeile esimerkkinosto-ominaisuutta, joka simuloi, mitä kortteja saisit aloituskäteesi! [Tietoja Yu-Gi-Oh!-sarjasta] Kazuki Takahashin suosittua Yu-Gi-Oh!-mangasarjaa alettiin julkaista jatkosarjana SHUEISHA Inc:n WEEKLY SHONEN JUMP -lehdessä vuonna 1996. Konami Digital Entertainment Co., Ltd. tarjoaa alkuperäiseen Yu-Gi-Oh!-mangaan perustuvan keräilykorttipelin (Trading Card Game, TCG) ja konsolipelejä, joista nauttivat pelaajat ympäri maailmaa. [Suositeltu seuraaville pelaajille] Keräilykorttipelaajat Yu-Gi-Oh! DUEL LINKS -pelaajat Pelaajat, jotka nauttivat kilpailupeleistä. ------------------------------------------------------------------------------ Tämä peli sisältää pelinsisäisiä ostoksia virtuaalivaluutasta, jolla voi hankkia pelinsisäisiä esineitä satunnaisesti.