Jalokivipaketti 140
Sisältää 140 jalokiveä (joista 6 on bonusjalokiviä), joita voidaan käyttää pelissä Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Jalokivet ovat pelinsisäinen valuutta, jonka avulla kaupasta voi ostaa korttipakkoja ja varusteita.