Yooka-Replaylee
Lähde eeppiseen 3D-tasohyppelykeräilyseikkailuun Yookan ja Layleen kanssa! Yooka-Replaylee sisältää uusia liikkeitä, enemmän tarinaa, jännittäviä haasteita, piilotettuja salaisuuksia ja yli kaksinkertaisen määrän keräilyesineitä. Voitko auttaa heitä pelastamaan maailman suurimman aarteen? Kaksi epätodennäköistä aarteenmetsästäjää kertovat uudelleen suurimman seikkailunsa: kuinka heidän laivansa hajosi, he löysivät ehkä universumin arvokkaimman kirjan, mutta sen sivut varasti ahne kapitalisti Capital B. Sukella hulluun seikkailuun monien fantastisten ja mielikuvituksellisten maailmojen halki, jotka ovat täynnä värikkäitä hahmoja ja kimaltavia keräilyesineitä, ja pelasta maailma! OMINAISUUDET: TARINA KERROTAAN UUDELLEEN – Yooka ja Laylee värittävät tarinaansa, kun he muistelevat seikkailuaan! Tarina esitetään täysin uudessa satukirjatyyppisessä muodossa uusien kohtausten kera pelin edetessä! KAKSINKERTAISET HAASTEET JA SIVUT – Uusia alueita on lisätty; uusia haasteita on tuotu ja vanhoja parannettu tai täysin korvattu. Keräilyesineet on järjestelty uudelleen kaikilla tasoilla ja löydettävien sivujen määrä on kaksinkertaistettu! PELIN TOIMINNAN UUDELLEENTYÖSTÖ – Liikesettiä on säädetty, hiottu ja päivitetty, mukaan lukien täysin uudet liikkeet ja kombot sulavaa, ilmeikästä tasohyppelyä varten. Uudet kameratoiminnot ja parannukset tekevät toiminnan tallentamisesta myös helppoa. REXTRO ISKEE TAKAISIN – 2 peliä yhdessä! Ohjaa Rextroa hänen omassa isometrisessä tasohyppelypelissään saadaksesi kiiltäviä palkintoja! Löydä piilotettuja arcade-pelejä seikkailun aikana ja selviydy pulmien, tasojen ja vihollisten haasteista tullaksesi videopelisankariksi! UUSI KERÄILTÄVÄ VALUUTTA – Esittelyssä Q.U.I.D.S! Capital B:n kömpelöt kätyrit ovat pudottaneet kovalla työllä ansaitsemansa kolikot ympäriinsä. Kerää Hivory Towersin virallista valuuttaa ja käytä sitä pelien rakastetuimmassa tietoisessa myyntiautomaatissa. Tai suorita yksi Coineliuksen monista minihaasteista! MAAILMASSA SUUNNISTAMINEN – Uusi seikkailijoiden muistikirja auttaa sinua löytämään KAIKEN, mikä on pelissä piilossa. Lisäksi löydä kirjanmerkkejä matkustaaksesi nopeasti ympäriinsä ja välttääksesi eksymisen! Käytä Q.U.I.D.S ostamaan vihjeitä uusien haasteiden sijainnista – löydätkö kaikki 300 maagista sivua? VENDILLÄ ON PALJON TARJOTTAVAA – Tonics palaavat uusilla mauilla! Vaihtoehdolla varustaa useita peliä muuttavia parannuksia voit todella mukauttaa ja tehostaa pelityyliäsi. Ja ikään kuin se ei riittäisi, voit pukeutua vaikuttavasti! Vendillä on myös uusia tuotteita modernille ja muotitietoiselle seikkailijalle. UNELMAINEN ORKESTERISOUNDTRACK – Alkuperäinen musiikki kuuluisilta videopelisäveltäjiltä David Wise, Grant Kirkhope ja Steve Burke palaa, mutta kauniisti sovitettuna orkesterisoundtrackina uusilla kappaleilla Dan Murdochilta ja Matt Griffiniltä. Nyt siis oikeasti, puhdista korvasi.