Rentoudu ja nauti elämästä avoimen maailman seikkailupelissä Yonder: The Cloud Catcher Chronicles. Yonder sijoittuu Gemean maailmaan. Se on todellinen luonnon helmassa oleva paratiisisaari, jossa on kahdeksan selvästi erottuvaa aluetta trooppisista rannoista lumen peittämiin huippuihin. Mutta kaikki ei ole Gemeassa niin täydellistä kuin näyttää. Salaperäinen sysi on levinnyt ympäri maata! Sinun tehtäväsi Gemean sankarina on etsiä piilottelevat ja eriskummalliset olennot, jotka tunnetaan keijukaisina. Siivoa sysi pois heidän voimiensa avulla ja palauta luonnon kauneus! Tutkiskellessasi Gemeaa voit käydä kauppaa ystävällisten paikallisten kanssa, löytää uusia materiaaleja työstettäviksi, ystävystyä paikalliseen villielämään ja jopa rakentaa oman toimivan farmin! Yonder tarjoaa maailman, minne uppoutua; maailman täynnä löytämisen ihmettä ja seikkailun tuntua.