Yakuza 3 Remastered
Nyt voit kokea Kazuma Kiryun tarinan kolmannen luvun 1080p:n tarkkuudella ja 60 kuvan sekuntinopeudella. Kantō-Kansain suuresta sodasta on kulunut vuosi. Kazuma Kiryu ja Haruka Sawamura ovat jättäneet Kamurochon ankarat kadut taakseen ja muuttaneet Okinawan saarelle johtamaan Päivänsinen orpokotia. Ponnisteluista huolimatta Kiryun menneisyyden varjot uhkaavat sotkea orpokodin Tojo-klaanin ja poliittisten tahojen kuolettavaan valtataisteluun. Näin alkaa dramaattinen tarina, jonka tapahtumat sijoittuvat Kamurochon ”unettomaan kaupunkiin” Tokiossa ja Okinawan trooppisiin alueisiin. Kykeneekö Kiryu pelastamaan orpokodin lapset, joita uhkaavat niin alamaailman syövereiden kuin poliittista valtaa nauttivat tahot. Saata Dojiman lohikäärmeen matka päätökseensä.