WWE 2K Battlegrounds
Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 20/2/2026 jälkeen. HUOMAA: Kaikki WWE 2K Battlegrounds -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 9/7/2026. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. WWE:n maailma on taistelukenttäsi uudella, överillä, päällekäyvällä toiminnalla, kun WWE Superstar- ja Legend-hahmot, joista pidät, mittelevät erikoisissa interaktiivisissa ympäristöissä ympäri maailmaa. Kilpaile liikkeillä, erikoiskyvyillä ja tehosteilla varustettuina lempiottelutyypeissäsi, mukaan lukien Steel Cage, Royal Rumble, Fatal Four Way jne., kun Mauro Ranallo ja Jerry "The King" Lawler selostavat mähinää! Oletko valmis astumaan taistelukentälle? Rähise rajattomasti! Vie WWE Superstar- ja Legend-hahmosuosikkisi ottelemaan hillittömään, sekopäiseen ja päällekäyvään rähinään! Tee övereitä liikkeitä ja käytä erikoiskykyjäsi tuhoamaan vastustajasi taistellessasi interaktiivisissa ympäristöissä! Mittele ympäri maailmaa! Pelaa läpi aivan uusi tarinatila, jota kerrotaan sarjakuvien välityksellä ja auta johtamaan ryntäystä etsimään seuraavia WWE Superstar -ottelijoita Paul Heymanin ja Stone Cold Steve Austinin kanssa! Taistele uniikeilla ja värikkäillä uusilla hahmoilla tunnettuja WWE Superstar -ottelijoita vastaan todistaaksesi sisusi ja näyttääksesi taitosi avaten samalla uusia hahmoja ja Battleground-sijainteja. Oma taistelukenttäsi! Tee WWE 2K Battlegrounds -pelistä omanlaisesi monilla muokattavilla osasilla, kun luot, kustomoit ja muokkaat itse luomiasi hahmoja ja Battleground-sijainteja! Kasapäin ottelutyyppejä Sodi laajassa kattauksessa hauskoilla uusilla käänteillä maustettuja lempiottelutyyppejä, kuten Steel Cage, Royal Rumble, Fatal Four Way ja aivan uusi Battlegrounds Challenge! Paikallisia ja verkko-otteluita! Kilpaile verkkoturnauksissa tai pyri Battlegroundin kuninkaaksi ja selviydy verkkotaisteluista voittamalla pelaajia ympäri maailmaa! Voit myös otella paikallisessa moninpelissä ja kukistaa ystäväsi!