Worlds of Magic: Planar Conquest
RYHDY YLIVELHOKSI! Tuki ja valloita lähes loputtomasti luotavia universumeita kukistamalla vihollisia sota- ja taikavoimia käyttämällä. Perusta kaupunkeja, kokoa armeijoita, loitsi taikoja ja luo voimakkaita taikaesineitä pyrkiessäsi velhojen ylilordiksi Worlds of Magic: Planar Conquestissa, joka on vuoropohjainen 4X-strategiapeli. Sisältö: - Vuoropohjainen 4X-strategiapeli sijoittuu 7 tason multiversumiin. - Yli 40 eri tyyppistä maailmanominaisuutta täynnä vartioita ja saaliita. - Taktinen D20-taistelujärjestelmä. - Ole valtakuntasi ykkönen yhtenä kahdeksasta rodusta – johdata sivilisaatiosi voittoon! - Muokkaa velholordiasi tai valitse valmis hahmo. - Valitse 12 taikakehästä, joista löytyy yli 400 taikaa lordillesi. - Perusta kaupunkeja, kokoa armeijoita, tutki ja loitsi taikoja, palkkaa taikasankareita jne. - Värvättävänäsi ja manattavanasi on yli 100 ainutlaatuista yksikköä tai taikaolentoa. - Käy taistelut taktisella taistelulaudalla tai laske niiden lopputulos automaattisesti.