Rebel Galaxy
Rebel Galaxy on villi avaruusseikkailu täynnä toiminnallista taistelua, tutkimista, löytämistä, kaupankäyntiä ja "neuvotteluja" tunnetun universumin laidan outojen asukkien kanssa. Mahtavan tähtihävittäjän komentajana käyt taisteluita rosvoja vastaan, tutkit poikkeamia, ystävystyt muukalaisrotujen kanssa, keräät rojua taistelukentiltä, kaivat kaivoksia asteroideille ja löydät arvokkaita esineitä. Voit valita tiesi veijarimaisena hyviksenä, ovelana avaruuskauppiaana tai vallanhimoisena rosvona - tai olla vähän kaikkia! Voit ostaa kovalla työllä tienaamillasi krediiteillä suurempia ja vahvempia aluksia ja varustaa niitä erilaisilla ilkeillä aseilla ja puolustusjärjestelmillä. Rebel Galaxy sijoittuu galaksiin täynnä upeita maisemia ja löytämistään odottavia salaisuuksia. Ennen kaikkea se on seikkailun, tutkimisen ja taistelun sävyttämä avaruuseepos. Universumin laita on vaarallinen paikka, joten varo selustaasi.