ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIII: Fame and Strategy Expansion Pack Bundle
Koe Three Kingdoms rajulla Officer Play -ominaisuudella! Romance of the Three Kingdoms 13 juhlistaa sarjan 30. juhlavuotta, ja se on saavuttanut sarjan suurimmat kehitysaskeleet A Further Gathering of Heroes -konseptia kehittämällä. Pelaajat voivat nauttia suuremmasta vapaudesta ja sukeltaa syvemmälle Officer Play -ominaisuuden kanssa, kun käytössä ovat upseerit määrittelevä Prestige-arvo ja tavoitteidesi täyttämisessä auttavat Comrades-kumppanit. Tarjolla on hallitsijan tyylistä kumpuavia käskyjä, strategiassa huomioonotettavia ja ympäri maata siroteltuja Key Points -paikkoja, strategiesi parhaimmat suunnitelmat henkiin herättävä sotaneuvosto ja sankareiden välillä käytävät skaalattavat taistelut. Tule ja koe täydellinen Officer Play, kun mukana on kaikki tämä ja enemmän!