World of Simulators Bundle
Firefighters - The Simulation: Sinä ja tiimisi koette ammattimaisen palokunnan jännittävän työn, käytte läpi todellisen työn tilanteita, joissa sammutatte tulipaloja, pelastatte ja neutralisoitte äärimmäisen myrkyllisiä ja vaarallisia aineita ja viette päätökseen monia muita mielenkiintoisia tehtäviä. Tuli voi olla ystävä, mutta myös armoton vihollinen. Missään muualla vaara ei ole suurempi kuin modernilla lentokentällä, jossa on tuhansittain matkustajia ja herkästi syttyvää kerosiinia. Professional Farmer 2017: Nauti tilallisen elämästä kaikkine mahtavine tehtävineen ja haasteineen! Aja aidonlaisilla ajoneuvoilla, viljele peltojasi, huolehdi eläimistäsi ja myy tuotteitasi!