Wolfenstein: The Old Blood (PC)
Eletään vuotta 1946 ja natsihallinto on voittamassa toisen maailmansodan. Kääntääkseen sodan kulun liittolaisten eduksi B.J. Blazkowiczin on lähdettävä suorittamaan huikeaa kaksiosaista tehtävää Baijeriin uumeniin... Wolfenstein: The Old Bloodin ensimmäisessä osassa ”Rudi Jäger and the Den of Wolves” BJ Blazkowicz joutuu kohtaamaan mielipuolisen vankilanjohtajan murtautuessaan Wolfensteinin linnaan varastamaan koordinaatit kenraali Deathsheadin tukikohtaan. Toisessa osassa, The Dark Secrets of Helga Von Schabbs, sankarimme päätyy koordinaatteja etsiessään Wulfburgin kaupunkiin. Siellä pakkomielteen riivaama natsihallinnon arkeologi kaivaa salaperäisiä artefakteja, jotka uhkaavat vapauttaa maailmaan muinaisen pimeyden voiman. Toimintaa! MachineGamesin vauhdikkaassa hahmon näkökulmasta kuvatussa taistelutoiminnassa saat käyttöösi uusia aseita, kuten pulttilukkokiväärin, vuoden 1946 haulikon ja kranaatteja ampuvan Kampfpistolen. Ota uusista kyvyistä kaikki irti kiivaassa toiminnassa ja tee brutaaleja salamurhia. Seikkailua! Tutki upeita alueita, joihin lukeutuu saksalaiset maaseutukaupungit, rönsyilevät laaksot täynnä köysiratoja ja siltoja, aavemaiset katakombit sekä ikoninen Wolfensteinin linna. Maailmassa voi edetä käyttämällä molemmissa käsissä putkenpätkiä ja uusia seinäkiipeilytaitoja. Kauhua! Vastaasi asettuu uusia häijyjä konnia ja vihollisia, mukaan lukien sankka joukko uusia supersotilaita, eliitti-iskujoukkoja, lennokkeja ja natsihallinnon tähän mennessä hirvittävimpiä luomuksia.