Wolfenstein: Alt History Collection
Wolfenstein Alt History Collection vie pelaajat huikealle seikkailulle synkkään vaihtoehtoiseen menneisyyteen, jossa natsit ovat valloittaneet maailman. Ammu, puukota ja tapa tiesi natsirivistöjen halki Wolfenstein-sarjan neljässä kriitikoiden ylistämässä pelissä. Tämä kokoelma sisältää seuraavat pelit: Wolfenstein: The New Order, Wolfenstein: The Old Blood, Wolfenstein II: The New Colossus ja Wolfenstein: Youngblood -yhteispeli. Alt History Collectionin monisyinen tarina yhdistää vauhdikasta natsien tappamista ja unohtumattomia hahmoja yli kolmen vuosikymmenen ajalta sodan repimästä 1940-luvun Euroopasta 1960-luvun natsien valloittamaan Amerikkaan ja 1980-luvun Pariisiin, jossa kadut kuhisevat fasisteja. Valmistaudu sykettä nostattavaan seikkailuun, jossa pakotat natsien sotakoneiston perääntymään luomalla uusia liittoja ja keräämällä taistelijoita.