Wired Italian Adventure Bundle
Wired Productions esittelee kaksi lumoavaa seikkailupeliä johtavalta italialaiselta indiepelistudiolta. Raota menneisyyden salaisuuksia astumalla Volterran mielisairaalaan pelissä The Town of Light ja valmistaudu kohtaamaan Nikola Teslan kelluvassa tieteellisessä utopiassa piilevät vaarat pelissä Close to the Sun. The Town of Light: Ole Renée, 16-vuotias mielenhäiriöistä kärsivä tyttö, joka yrittää löytää vastauksia menneisyyteensä tutkimalla paikkaa, jossa vietti nuoruutensa. Close to the Sun: Teslan Helios keinuu hiljalleen kaukana kansainvälisen vesialueen sydämessä. Rose Archer nousee tieteellisen tutkimuksen rajattoman utopian kannelle etsiessään siskoaan ja havaitsee pian, ettei kaikki ole sitä miltä näyttää. Sisäänkäyntiä peittää yksi sana… KARANTEENI!