Windbound
Kielletyt Saaret kutsuvat, avaa niiden Salaisuudet Sopeudu ja tutki maastoa ja vaarallisia vesistöjä pysyäksesi hengissä tällä kartoittamattomalla saarella. Olet Kara, soturi. Ajauduit eroon heimostasi hirmumyrskyssä. Jouduit veneestäsi pauhaavien vesien armoille, ja päädyit salaperäisen paratiisin, Kiellettyjen Saarten, rannoille. Sinulla ei ole venettä, ruokaa tai työkaluja, vain halusi ja kykysi selviytyä. Löydä kauniin saaren resurssit. Valmista työkaluja ja aseita metsästääksesi ja puolustaaksesi itseäsi kesyttämättömiä ja ihmeellisiä otuksia vastaan. Kauempia saaria ja niissä olevia raunioita tutkiessasi paljastat salaisuuksia menneisyydestä ja näkyjä tulevaisuudesta. Selvitä koko mysteeri, ja voit löytää muutakin kuin paluun kotiin.