Wild Bastards
Void Bastardsin ja Card Hunterin takana olevan veteraaniryhmän Wild Bastardsissa matkustat planeetalta toiselle rekrytoidaksesi ja hallinnoidaksesi räiskivää 13 lainsuojattoman joukkuetta, joista jokaisella on oma aseistuksensa, erikoisvoimansa ja kasvupuunsa. Planeetoilla voit ryöstää ryöstösaalista ja aloittaa välienselvittelyjä, jotka pelataan sitten intensiivisissä, lyhyissä räiskinnöissä. Wild Bastards oli galaksin tappavin jengi, kunnes puritaanimagnaatti Jebediah Chasten joukko eliminoi yksilön toisensa jälkeen. Oman kuolevaisuutensa edessä kaksi jäljellä olevaa jäsentä on lyöttäytynyt yhteen Drifterin, salaperäisen avaruusaluksen, kanssa löytääkseen ja herättääkseen henkiin kuolleet jengin jäsenet paetessaan myyttiselle Kotitilalle. Avainominaisuudet Pulssia kohottavat välienselvittelyt – Todista, että olet äärimmäinen pyssysankari räjäyttämällä vihollisia luoteja lentävissä ammuskeluissa. Taktinen FPS-taistelu – Käytä järkeäsi voittaaksesi ovelat viholliset, jotka käyttävät suojaa, sivustoja ja valtavasti erilaisia erikoisliikkeitä teleportaatiosta myrkyllisiin sulkakyniin. Voittostrategia – Arvioi kunkin planeetan maasto, viholliset ja ominaisuudet ennen kuin valitset, minkä jengin jäsenet haluat laskeutuvaksi sinne. Kerää esineitä, nouse tasolle ja käytä erikoispaikkoja huolellisesti kääntääksesi kertoimet eduksesi! 13 lainsuojatonta – Rakenna 13 lainsuojattoman jengi, joilla jokaisella on oma ainutlaatuinen ase, temppu, persoonallisuus, suhteet ja kykypuu. Rakenna ja ylläpidä suhteita – Jengi tuntee toisensa hyvin, mutta se ei tarkoita, että he pitävät toisistaan. Sinun tehtäväsi on hallita heidän dynaamisia suhteitaan, mutta onnea vain, että saat riitelevät lainsuojattomat ratsastamaan yhdessä. Pidä jengi kukoistavana – Kerää resursseja parantaaksesi loukkaantuneita jengin jäseniä, parantaaksesi hahmojen tasoa, parantaaksesi suhteita ja paljon muuta. Jatkuvasti muuttuva, lainsuojaton galaksi – Kuljeskele proseduraalisesti luoduilla galaktisilla sektoreilla ja planeetoilla, joiden parametrit, kuten painovoima, maastonmuodot, sää ja monet muut, vaihtelevat. Haastetila – Kun pääkampanja on pelattu loppuun, avautuu haastetila, joka tarjoaa haastesektoreita, joilla on yhä vaikeampia tasoja ja mutaattoreita pelikokemuksen muokkaamiseksi.