West Escape: Gambler
Tämän DLC:n myötä saat: - Hopeakolikko X2-retkisaaliin - Harvinainen revolver - Harvinainen gambler-liivi - Epätavallinen gambler-hattu - Epätavalliset gambler-housut - Epätavalliset gambler-saappaat - 500 jalokiveä Valmistaudu äärimmäiseen seikkailuun!