We Sing Pop
Kuumimmat sävelet suurimmilta artisteilta, kuten listaykkösiä The Chainsmokersilta, Bruno Marsilta, Lordelta, Beyoncélta, Sialta ja Sean Paulilta, sekä heidän viralliset HD-musiikkivideonsa. We Sing Pop tuo palkitun bilekokemuksen suoraan olohuoneeseesi. Laula yhdessä jopa neljän ystävän kanssa tai heitä vastaan. Voitr myös laulaa yksin, jotta pääset verkkotulostaulujen kärkeen ja nouset tähdeksi, jollaiseksi synnyit!