Boom Ball for Kinect
Boom Ball on hilpeä koko kehon Kinect-pallopeli, joka sekoittaa tennistä, Arkanoidia ja tolkuttomasti räjähdyksiä. Heitä ja pomputa palloja, tuhoa kuutiot ja räjäytä pommit 55 kentässä. Vierailevina tähtinä räjähdyksiä! Portaaleja! Multipalloja! Lisää räjähdyksiä! Vesilintuja! Pompauta itsesi mukaan Boom Ball for Kinectin menoon!