Let’s Sing 2016
Let's Sing 2016 julkaistaan Xbox Onelle räjäyttävän biisilistan kera! Nappaa mikrofoni kouraasi, laula ystäviesi kanssa tai sooloile kehittääksesi karaoketaitojasi. Tutustu erilaisiin jännittäviin pelitiloihin, jotka löytyvät käyttäjäystävällisestä käyttöliittymästä, josta on suora yhteys soittolistaan.