War Thunder - Puma u14 Bundle
Tämä paketti sisältää: Puma u14 (sijoitus 7, Saksa) Premium-tili 20 päiväksi 2500 Kultaista Kotkaa Puma u14 on premium-versio saksalaisesta PSM GmbH -konsortion kehittämästä modernista Puma VJTF -rynnäkköpanssarivaunusta. Projekti käynnistettiin Marder 2 -ohjelman peruuttamisen jälkeen, ja sen tavoitteena oli luoda erittäin hyvin suojattu, liikkuva ja teknologisesti edistynyt seuraavan sukupolven rynnäkköpanssarivaunu. Tämän vaunun ainutlaatuinen ulkonäkö on saanut inspiraationsa 33. mekanisoidun jalkaväkipataljoonan (Panzergrenadierbataillon 33) Puma-vaunusta vuonna 2022 järjestetyissä sotaharjoituksissa. Vaunussa on ylimääräisiä koriste-elementtejä – runkoon kiinnitettyjä puisia kuormalavoja ja kankaanpaloja – jotka lisäävät sen visuaaliseen ilmeeseen vaihtelua ja yksilöllisyyttä. Puma on aseistettu 30 mm:n MK30-2/ABM -automaattitykillä sekä siihen yhdistetyllä 5,56 mm:n koaksiaalisella konekiväärillä. Se on varustettu myös ”fire-and-forget”-periaatteella toimivalla Spike-LR II -ohjuslaukaisimella. Sen ammusvalikoimaan sisältyy niin panssaria lävistäviä ammuksia kuin ohjelmoitavia ilmassa räjähtäviä sirpalekranaatteja. Vaunu on varustettu komposiittipanssarilla, joka tarjoaa luokassaan korkeaa suojaustasoa, mutta pystyy silti saavuttamaan jopa 70 km/h:n nopeuden. Puma-rynnäkköpanssarivaunu on varustettu huippuluokan teknologialla, johon kuuluu laservaroitusjärjestelmä, laseretäisyysmittari, lämpökamerat kaikille miehistön jäsenille sekä UAV-lennokki. Saatavilla on myös savukranaatteja. Kaikkien premium-ajoneuvojen avulla voit tienata enemmän tutkimuspisteitä ja Silver Lions -valuuttaa kutakin taistelua kohden. Lisäksi ne on varustettu kaikilla mahdollisilla parannuksilla. Premium-tilillä (hankittavissa pelin sisällä Golden Eagles -valuutalla) tienaat enemmän tutkimuspisteitä ja Silver Lions -valuuttaa kutakin taistelua kohden niin monen päivän ajan, kun tili on voimassa.