War Thunder - Mustang Pack
Tämä Pack -paketti sisältää: Mustang P-51D -lentokoneen; Premium-tilin kahdeksi viikoksi; 2 000 Golden Eaglesia. Golden Eagles on pelinsisäistä valuuttaa. Sitä voi käyttää premium-tilin ja muun lisäsisällön hankintaan – pelaaja voi hankkia parempia koneita, nopeuttaa miehistön kehittymistä, hankkia lisäpaikkoja hangaarissa ja reservilentokoneisiin. Valuuttaa voi vaihtaa myös Silver Lions -valuuttaan, joka on toinen pelinsisäinen valuutta. Premium-tilin avulla (hankittavissa pelin sisällä Golden Eagles -valuutalla) voit tienata enemmän RP ja Silver Lions -valuuttaa kutakin taistelua kohden niin monen päivän ajan, kun tili on voimassa. Huomautus! Korvausta ei anneta, jos ostat 2 eri pakkausta, jotka sisältävät saman ajoneuvon tai sinulla on jo tämän paketin auto!