VAINAJAISET
VAINAJAISET koostuvat muumioista, ghouleista, luurangoista, zombeista ja wighteista, mutta heillä on myös omat tähtipelaajansa: Ramtut III ja kreivi Luthor Von Drakenborg! Vainajaisjoukkueen tärkein etu on kuoleman voittaminen. Heidän paranemistaitonsa tekee heistä erittäin vaikeasti tapettavia... Joukkue on myös monipuolinen. Raskaan sarjan muumiot voivat antaa tukea nopeammille mutta heikommille ghouleille ja wighteille. Oikealla kokoonpanolla joukkueesta tulee ensiluokkainen. Jotkut pelikentällä kuolleet Blood Bowlin pelaajat heräävät henkiin wighteina lajia kohtaan tuntemansa intohimon - ja nekromantikkojen taikojen - ansiosta. Wighteja eivät vaivaa kuolevaisten "tylsät" rajoitukset, kuten unentarve, jano tai nälkä, joten he voivat käyttää kaiken vapaa-aikansa harjoitteluun. Blokkaamistaitojensa ja ketteryytensä ansiosta wightit ovat vainajaisjoukkueiden keskeisiä pelaajia. Iske heillä lujaa!