TRON: Catalyst vetää sinut takaisin Disneyn TRON-maailmaan taistelemaan useita eri ryhmittymiä vastaan tässä Bithell Gamesin (Thomas Was Alone, Subsurface Circular ja TRON: Identity) uusimmassa kekseliäässä tarinassa. TRON: Catalyst on täysin uusi tarinavetoinen ja isometrinen toiminta-seikkailu, joka sijoittuu TRON: Identity -pelissä esitellyn Arq Gridin mukaansatempaaviin ja moninaisiin paikkoihin. Pelaat sisukkaalla ja neuvokkaalla Exo-ohjelmalla ja käytät voimistuvaa ja uusia kykyjä saavaa Glitch-voimaa, jonka Arq Gridin murenevan yhteiskunnan hallitsijat haluavat saada kontrolliinsa. Aja valopyörillä (Light Cycle), käy tunnistelevytaisteluja (Identity Disc) ja paljon muuta, kun ilkeä ja omia juoniaan toteuttava Conn-ohjelma jahtaa sinua armotta kaupungissa ja sen ulkopuolella. Paljastat samalla lisää tietoa toimintahäiriöistä, jotka uhkaavat tämän maailman vakautta. OMINAISUUDET Dynaaminen taistelujärjestelmä Taistele hurjien vihollisohjelmien leegioita vastaan lähi- ja etätaistelussa, sekä jalan että valopyörän kyydistä. Hallitse edistyneitä tekniikoita, kuten torjuntoja ja levypotkuja, saadaksesi itsellesi etulyöntiaseman. Tutki samalla Arq Gridiä ja kerää datasiruja päivittääksesi koodiasi uusilla kyvyillä. Uusi mukaansatempaava tarina Sukella uuteen TRON-tarinaan. Tapaa Arq Gridin ohjelmia, paljasta niiden salaisuuksia ja taistele selviytyäksesi ajojahdista niin kaupungissa kuin joutomailla. Olet Exo, tämän verkon pääkaupungissa työskentelevä kuriiri. Elämäsi kääntyy päälaelleen, kun salaperäinen paketti räjähtää antaen sinulle voimia, jotka ylittävät minkä tahansa ohjelman normaalit toiminnot. Arq Gridin armottomat ”rauhanturvaajat” kannoillasi avaat tämän verkon salaisuuksia ja saat selville, millaista sankaria se kaipaa. Hyödynnä Glitch-toimintahäiriötä Arq Grid on menettämässä vakauttaan. Toimintohäiriöt kääntävät kelloa taaksepäin ja vangitsevat maailman järjestelmätason aikasilmukoihin... jotka vain sinä voit nähdä. Hyödynnä Exon ainutlaatuista kykyä paljastaaksesi salaisia alueita ja oikopolkuja ja vaikuttaaksesi Arq Gridin hallinnasta kamppaileviin ryhmittymiin. Autenttinen TRON-maailma Tutki Arq Gridin neonvalojen valaisemia katuja jalkaisin tai valopyörän kyydistä ja navigoi tässä korkeiden panosten maailmassa kiehtovien, ja usein vaarallisten, hahmojen keskellä. Matkaa moninaisessa verkossa täynnä kytevän vallankumouksen kiehtovia tarinoita, joita säestää säveltäjä Dan Le Sacin (TRON: Identity) mukaansatempaava soundtrack. Jos olet Disneyn TRON-elokuvien fani, valmistaudu astumaan rakastamaasi universumiin ennennäkemättömällä tavalla. Jos tarina ei ole sinulle tuttu, valmistaudu jännittävään seikkailuun. Vie nyt peli päätökseen.