Raiteet odottavat sinua Train Sim World 5: Deluxe Editionissa! Ota haltuusi uusia haasteita oppiessasi hallinnoimaan lisää junia ja ikonisia kaupunkeja neljällä eri reitillä. Ole valmiina häikäistymään WEST COAST MAIN LINEN työmatkajunareittien epäjärjestyksestä, mukana muun muassa Northwestern Class 350. Hanki lisää toimintaa WCML:llä virtaviivaisen ja kuuluisan Avanti West Coast Class 390 Pendolinon ohjaimissa! Mutkittelevalla KINZIGTALBAHN-reitillä riittää vaihtelua, esim. kallistuva DB BR 411 ICE-T. Koe lisää matkustajien elämyksiä Kinzigtalbahnilla FlixTrain Vectron- ja Talbot-junavaunujen avulla! SAN BERNARDINO LINEn auringontäytteiset junaradat isännöivät Metrolinkin liikkeitä MP36:n ja F125:n voimalla. Hyppää BNSF-alueen kukkuloille CAJON PASS -versiossa! Ota haltuusi vuoristoiset rautatiet Barstown huipulla ja operoi San Bernardino Linen paikallisrahtikuljetuksia. Jotkin pelin ominaisuudet, mukaan lukien verkkoviestintä ja muut verkko-ominaisuudet, eivät välttämättä ole käytettävissä Xbox-lasten tilillä. Xboxissa ”lapsi” tarkoittaa alle 13-vuotiaita pelaajia, ellei paikallinen lainsäädäntö toisin määrää. Huomaa: Xbox One -konsoliperheen (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ja Xbox Series S -konsolien ominaisuuksien vuoksi näiden alustojen pelaajat voivat odottaa erilaista ajoitusta ja pelin kerrostusta alustan suorituskyvyn mukaan. Jos haluat lisätietoja, mene Dovetail Gamesin tukikeskukseen ja etsi ”Train Sim World 5 FAQ (UKK)”.