Tervetuloa Frankfurtiin! Hallitse Train Sim World 5:ssä alueellisia, lähiliikenteen ja kaupunkien välisiä pikatehtäviä. Frankfurt (Main) Hbf:n valtavaa asemaa pidetään yhtenä Saksan tärkeimmistä juna-asemista. Kaikki liikenne kaikkiin suuntiin: ota ICE- ja alueelliset junat jyrkässä mutkassa kaupungista itään ja kulje Kinzigin laakson läpi Fuldan suurnopeusjunaliikenteen risteykseen. Kallistuva DB ICE-T on yhdistetty Deutsche Bahnin hienoimpien junien kanssa. DB BR 114:n klassisesta ohjaamosta DB BR 193 Vectronin nykyaikaisiin näyttöihin, lähde ICE-toiminnan välissä matkustajaliikenteeseen ja raskaaseen tavaraliikenteeseen. Train Sim World 5 -pelissä voit ryhtyä DB:n matkustajaliikenteen kuljettajaksi tai konduktööriksi ja ajaa kilpaa Frankfurtin ja Fuldan välisillä vaihtelevilla raiteilla. Nauti mukaansatempaavasta moottorivoiman yhdistelmästä jatkuvasti muuttuvassa reittiprofiilissa, jossa on niin kovaa vauhtia kuin kallistuksia aiheuttavia käännöksiä. Huomaa: Xbox One -konsoliperheen (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ja Xbox Series S -konsolien ominaisuuksien vuoksi näiden alustojen pelaajat voivat odottaa erilaista ajoitusta ja pelin kerrostusta alustan suorituskyvyn mukaan. Jos haluat lisätietoja, mene Dovetail Gamesin tukikeskukseen ja etsi ”Train Sim World 5 FAQ (UKK)”.