Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 3: Southeastern Highspeed, joka on saatavilla erikseen. Desiro City -perheeseen kuuluva Class 700/0 on mullistava sähkömoottorijuna Lontoon ja kaakkois-Englannin matkustajille. Tämä juna tuo tehokkuutta, kapasiteettia ja säännöllisyyttä Thameslinkin raideverkostoon. Toukokuussa 2018 Thameslink aloitti uudella reitillä Lutonista Rainhamiin. Ryhdy Class 700/0:n kuljettajaksi Dartfordin ja Rainhamin välisellä reitillä. Pysy aikataulussa ja tarjoa lisäkuljetuskapasiteettia Kentiin ja Medwayhin. Tilava hytti, jossa on istuimet keskellä, tarjoaa ainutlaatuiset näkymät sekä nykyaikaisen ja ergonomisen, aidosti 2000-luvun hengen mukaisen ajokokemuksen. Astu raiteille ja lähde sähköjunan matkaan – äläkä jätä skenaario- ja virkapukusuunnittelua hyödyntämättä! Thameslink BR Class 700/0 on valmis Train Sim World 3:n palvelukseen!