Huomaa: Täydellistä kokemusta varten suosittelemme, että omistat pelin Train Sim World 3: Southeastern Highspeed, joka on saatavilla erikseen. BR Class 37 on elävä legenda, joka juontaa juurensa dieselin massakäytön varhaisimpiin aikoihin. Mutta miten 60-vuotiaat veturit voivat yhä työskennellä pääradalla? Palvelukseen astuu Rail Operations Group. Se siirtää rullaavaa kalustoa, joka ei välttämättä pysty liikkumaan omalla voimallaan, ja Class 37 -vetureiden vertaansa vailla olevan luotettavuuden ja monipuolisuuden ansiosta se on täydellinen ehdokas tällaisiin tehtäviin. ROG Class 37 -veturilla yhteen liitettynä mittatilaustyönä tehtyyn laitteistoon ja mukautuvaan Dellner-kytkimeen on keskeinen tehtävä Class 375 Electrostar -junien liikkumisessa SERefurb-ohjelman aikana. Train Sim World 3:ssa voi nyt herättää Medway Townsin viikoittaiset jyskepäivät henkiin ja vetää poissa ajosta oleva Class 375 -yksikköjunia, jotka komeilevat vanhemmissa valkoisissa tunnuksissaan ja väreissään.